top of page

שליטה בריבאונד לניצחון בסדרה

בין שישי לשבת התקיים המשחק המכריע בסדרת רבע גמר פלייאוף ה-NBA בין גולדן סטייט ווריורס לבין ממפיס גריזליס. המשחק היה המשחק השישי בסדרה של הטוב משבע שגולדן סטייט מובילה 3-2 בסדרה. ממפיס הגיעה למשחק בידיעה שהפסד ידיח אותה מהפלייאוף וגולדן סטייט הגיעה במטרה לסיים את הסדרה ולעלות לחצי גמר הפלייאוף.


המשחק התחיל בצורה שוויונית כאשר ממפיס וגולדן סטייט החליפו סלים בניהן. השחקן המוביל ברבע הראשון היה דריימונד גרין שעשה כמה סלים יפים במתפרצות ושלט בריבאונד והוביל את גולדן סטייט ליתרון קטן יחסית בסופו של הרבע הראשון 30-26.



ברבע השני גולדן סטייט המשיכה במגמה של השליטה בריבאונד ולקחה 6 ריבאונדים בהתקפה שהובילו לאקסטרה זריקות וקליעות. הגריזליז פשוט שיחקו את המשחק של גולדן סטייט מפני שהם זרמו עם הקצב ולא עשו מאמץ מיוחד לשלוט בריבאונד. גולדן סטייט סיימה את הרבע עם 27% מהשדה (נתון שלא אופייני להם) אך הצליחו בזכות הריבאונד לקבל עוד זריקות שפיצו על ההחטאות. אחרי כל ההחטאות ממפיס יצאה לריצה ועלתה ליתרון משמעותי בהובלת דילון ברוקס שקלע מהשלוש מפני שגולדן סטייט התרכזה בצבע כדי לקחת ריבאונדים ולא כיסתה אותו. הרבע השני נגמר ביתרון קטן לגולדן סטייט 53-51.


המחצית השנייה נפתחה בבלגן אחד גדול, כאשר שתי הקבוצות איבדו הרבה כדורים. דילון ברוקס מממפיס שבר את הבצורת כאשר קלע סל שדה יפה. ההגנות עבדו קשה וגולדן סטייט המשיכה בשליטה שלה בריבאונד בעיקר בזכות קוון לוני . קליי תומפסון התתעורר בגולדן סטייט אחרי סדרה של איבודי כדור וקלע באחוזים טובים לשלוש ושתיים. שתי הקבוצות החליפו סלים בניהן כאשר האחוזים משתפרים מעט. הרבע השלישי נגמר בתוצאה 78-77 לטובת גולדן סטייט.


הרבע האחרון במשחק היה הרבע של גולדן סטייט אנדרה וויגינס, סטף קרי וקליי תומפסון התפוצצו מכל טווח במגרש ובעזרת הרבה ריבאונדים הצליחו להגדיל את הפער ולנצח את ממפיס בסדרה 110-96.


השחקנים המובילים בשתי הקבוצות היו בממפיס דילן ברוקס עם 30 נקודות. בגולדן סטייט קלי תומפסון עם 30 נקודות וסטף קרי עם 29. קוון לוני מגולדן סטייט סיים את המשחק עם נתון מפלצתי של 22 ריבאונדים.


31 views0 comments
bottom of page