top of page

שבוע ההתרמה השנתי לעמותת איל"ן

כתבת: ליאור אופיר


בשבוע שעבר התקיים שבוע ההתרמה השנתי לעמותת איל"ן.

עמותת איל"ן היא עמותה ללא רווחים הפועלת למען אנשים עם מוגבלות פיזית. האגודה רוכשת בשבילם כיסאות גלגלים, קביים וכל דבר שהם צריכים, עושה להם פעילויות במהלך היום (מרכזי יום, מעונות, מקומות תעסוקה וכולי) ודואגת להם.

בשבוע ההתרמה לעמותה התאספו תלמידים מרחבי הארץ והתנדבו לתרום מזמנם הפנוי כדי לאסוף כסף לעמותה. המתרימים עברו במשך שעות מבית לבית, מדירה לדירה, בכדי לאסוף את הכסף. מרבית האנשים פתחו את הלב והארנק בשמחה ותרמו כמה שהם רק יכולים למען העמותה. מרבית האנשים תרמו 10-20 שקלים וכשאני התרמתי, אישה אחת תרמה 60 שקלים. כמובן שתמיד יש אנשים שלא יפתחו את הדלת וישנם כאלה שיצעקו על המתרימים, אבל בסופו של דבר אספנו כמות יפה מאוד של כסף. הממוצע שהמתרימים אספו ביום של התרמה הוא בסביבות 450 שקלים. אני התרמתי עם חברה ואספנו בסך הכל קצת יותר מ1,000 שקלים, ביומיים, שילכו למען אנשים עם מוגבלויות. כל הכבוד לאנשים שתרמו את הכסף וכל הכבוד גם לכל המתרימים!


מי שלא יצא השנה להתרים, מומלץ מאוד לצאת בשנה הבאה- זה גם חוויתי מאוד וזה גם למען מטרה חשובה. חשוב לזכור שלא צריך להתרגש מהאנשים שלא תורמים וגם מאלו שמתעצבנים עליך.

בכסף הזה העמותה תשתמש בכדי להפוך את החיים של אותם האנשים בעלי המוגבלות לחיים קצת יותר קלים וטובים.





2 views0 comments
bottom of page