top of page

פתיחת העונה הנפלאה נעצרה בטדי

ביום ראשון ה- 18.9 נפגשה מכבי חיפה עם הפועל ירושלים בטדי למחזור החמישי בליגת העל בכדורגל, ארגון האוהדים של הירוקים (האולטרס) החרימו את המשחק עקב מקרי אלימות עם שוטרי העיר ירושלים שקרו במפגשים קודמים בין הקבוצות, ולמרות זאת הגיעו כ-4000 אוהדים למשחק מצד המתארחת.


ברק בכר מאמן הירוקים חרג ממנהגו ופתח עם ההרכב ששיחק ביום רביעי ה-14.9 נגד פריז בליגת האלופות. העייפות של שחקני האורחת ניכרה כאשר הם נראו עייפים ובתחילת המשחק נתנו לירושלמים לשלוט בכדור.


השליטה בכדור השתלמה כאשר שחקן הירושלמים גיא בדש בעט מחוץ לרחבה של הירוקים וכמעט הכניע את השוער. השליטה נמשכה והפועל ירושלים הסתובבה ובעטה ליד רחבת הירוקים והריחה כבר את שערה הראשון.


הדקה ה-22 הוגבהה כדור ברחבה ואופק ביטון כבש בנגיחה נפלאה. השמחה בטדי הייתה בשמיים, אף אחד לא ציפה שהפועל ירושלים תשלוט ככה באלופת המדינה. המשחק נרגע ומכבי חיפה החזיקה מעט בכדור אך לא הייתה יציבה כמו שהראתה לאוהדיה במהלך העונה.


כתוצאה מכך שהירוקים לא היו יציבים בשליטת הכדור הירושלמים יצאו למתפרצת והשיגו קרן לטובתם, בדקה ה-35 ביטון כבש והשלים צמד מהגבהה נפלאה למרכז הרחבה של הירוקים. אחרי הגול הירוקים החזיקו בכדור בצורה לא מספיק טובה וגם לא הגיעו למצבים של איום ממשי לשער.


המחצית הראשונה נגמרה בתוצאה 2-0 לטובת המארחת.


המחצית השניה נפתחה בשליטה מוחלטת של הירוקים, הם נראו טוב והתחילו לאיים על רחבת הירושלמים. דולב חזיזה הגביהה לעומר אצילי שכמעט שם את הכדור ברשת.


למרות השליטה של החיפאים חטיפת כדור מפתיעה של הירושלמים הביאה למתפרצת מהירה שבסופה, אחרי דריבל יפה של וויליאם טוגי הוא כבש שער בדקה ה-53 שתפס את ג'וש כהן, שוער הירוקים לא מוכן.


מכאן המשחק התהפך לכל כיוון ואפילו נפסל שער למכבי חיפה בגלל נפדל של דין דוד.


המשחק הראה כמה קשה לקבוצה ישראלית, ולשחקנים הישראלים בפרט לשחק במפעל אירופי גדול וגם להמשיך לשמור על כושר ויכולת בליגה המקומית.


3-0 לטובת הירושלמים בסיכום.




1 view0 comments
bottom of page