top of page

משחק העונה

ביום שני ה 17.1 התקיים משחק של מכבי חיפה (ראשונה בטבלת ליגת העל בכדורגל) נגד הפועל באר שבע (שנייה בטבלת ליגת העל בכדורגל). המשחק היה מרתק גם מבחינת מה שקרה על הדשא וגם מה שקרה בהפסקת המחצית. המשחק התחיל בסערה ובקצב מסחרר, כבר אחרי 7 דקות עומר אצילי העלה את מכבי חיפה ליתרון בשער מרהיב לחיבורי השער. המחצית הראשונה הייתה בשליטה מוחלטת של מכבי חיפה שלא נתנו לבאר שבע שום מצב והחזיקו בכדור רוב הזמן. בדקה ה 28 דולב חזיזה הגביה כדור לרחבת באר שבע, הכדור פגע בראשו של שחקן הפועל באר שבע ונכנס לשער. המשחק נראה כאילו מכבי חיפה הולכת לקונצרט שערים נוסף השנה והקהל היה בטירוף. בדקה ה 34 טעות גדולה של שוער הירוקים נתנה להפועל באר שבע גול קליל והם חזרו למשחק. תוצאת המחצית הראשונה 2:1 למכבי חיפה.

בצאתם של השחקנים להפסקה התרחש עימות מילולי בין שחקני מכבי חיפה לצוות המקצועי של הפועל באר שבע ויש הטוענים שהיה גם מגע פיזי. הבולטים במריבה זו היו שחקן מכבי חיפה רז מאיר ועוזר מאמן הפועל באר שבע אריק בנדו. במהלך ההפסקה דווח שרז מאיר הורחק מהמשחק על ידי השופט רועי ריינשרייבר. השדרנים לא הבינו מה קרה מפני שהאירוע לא שודר בשידור חי ולא היו הקלטות. האירוע היה אחד האירועים המשונים שהיה בתולדות הכדורגל הישראלי.



את המחצית השניה מכבי חיפה פתחה עם עשרה שחקנים ובסערה רגשית חזקה במיוחד של המאמן שלה ברק בכר. היא יצאה מקצב המשחק האופייני לה והתקשתה בהחזקת הכדור והגעה למצבים. הפועל באר שבע ניצלה את המצב והגיעה ליותר מצבים מול השער אך מכבי חיפה בגילוי אופי ונחישות לא נתנה לה לכבוש במחצית זו.

המשחק נגמר בתוצאה 2:1 לטובת הירוקים ופתח פער חשוב של 4 נקודות טבלה.

לסיכום, המשחק הראה שמכבי חיפה לא טובה רק מבחינה מקצועית אלא גם מבחינת אופיה ונחישותה. משחק העונה סיפק את הסחורה ונתן תחושה טובה להמשך העונה.


37 views0 comments
bottom of page