top of page

מכבי חיפה נגד מ.ס אשדוד

אתמול מכבי חיפה פגשה את מ.ס אשדוד באצטדיון סמי עופר שבחיפה. מכבי חיפה מגיעה כשהיא יודעת שניצחון נותן לה הזדמנות לפתוח פער מבאר שבע שבמקום השני. המשחק נפתח בקצב מצוין כשמכבי חיפה לוחצת גבוה בכל המגרש ואשדוד לא יודעים איך להגיב וכבר בדקה ה5 דין דוד מקבל כדור מול השוער אבל טימוטי אוואני מכשיל אותו ומקבל את הכרטיס האדום אחרי התערבות של הvar ומכבי חיפה מקבלת בעיטה חופשית מזווית מאוד נוחה. את הכדור לקח עומר אצילי ושם אותו ברשת וקבע 1-0 למכבי חיפה.

מכבי חיפה המשיכה על הלחץ ואשדוד שהייתה בהלם מוחלט ובדקה ה19 דין דוד מסדר לעומר אצילי כדור מול השוער והוא קובע כבר 2-0. ובדקה ה31 דין דוד מכניס כדור שוב לעומר אצילי ששוב כובש וקובע כבר 3-0 בחצי שעה למכבי חיפה. מכבי חיפה לא הורידה רגל מהגז ובדקה ה45 עומר אצילי ניצל עוד טעות בהגנה של אשדוד ואחרי התערבות ארוכה של הvar נקבע שהשער שלו מאושר והוא משלים רביעייה במחצית אחת וזאת גם הפעם הראשונה שמישהו עושה את זה באצטדיון סמי עופר.



במחצית השנייה הירוקים הורידו קצב ונראה היה ששתי הקבוצות מסכימות שהמשחק ייגמר ככה, אבל בדקה ה68 רז מאיר מכניס כדור לרחבה ודין דוד מנצל בלבול בתיבת ה5 וקובע כבר 5-0 לחיפה. בדקה ה73 שוב דין דוד מנצל את החורים בהגנה של אשדוד שנותנת לחיפה לעשות מה שהיא רוצה ומשלים צמד וקובע 6-0 שזוהי גם תוצאת המשחק. בעקבות הניצחון מכבי חיפה קובעת פער של 3 מהמקום השני שזוהי הפועל באר קבע ואחרי 2 משחקים לא טובים שלה חוזרת לשחק כמו שהתרגלנו.



1 view0 comments
bottom of page