top of page

זה היה משחק מרהיב, הוא רק הראשון מבין שניים...

ריאל מדריד נגד מנצ'סטר סיטי:

ביום שלישי ה-26 באפריל התרחש משחק חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד למנצ'סטר סיטי. המשחק התקיים בביתה של מנצ'סטר "אצטדיון סיטי אוף מנצ'סטר".

המשחק התחיל בפתיחה מרשימה של השחקנים ממנצ'סטר, הם שלטו בכדור וניסו להשתלט עליו קרוב מאוד לרחבה של ריאל וכבר בדקה השנייה של המשחק כבש קווין דה בריינה בנגיחה את שערם הראשון. השחקנים של סיטי המשיכו לשלוט והגיעו להמון מצבים של גול בטוח אך פספסו.

בדקה האחת עשרה הכפיל את היתרון של מנצ'סטר גבריאל ג'סוס עם גול מטעות של המגן של ריאל מדריד. סיטי המשיכה להגיע למצבים טובים ולפספס במעט את השער ובדקה ה- 33 כרים בנזמה מריאל מדריד העניש את סיטי על ההחטאות וכבש שער מרהיב מזווית לא כל כך נוחה.



ריאל תפסה מומנטום והגיעה לכמה מצבים יפים אך לא כבשה. מנצ'סטר התעוררה אחרי המצבים המסוכנים של המדרידאים והגיעה לכמה מצבים מסוכנים משלה, שבסופם כבש פיל פודן בדקה ה-53 את שערה השלישי של סיטי בנגיחה יפה. ריאל הגיבה במהירות עם שער משלה בדקה ה-55, ויניסיוס ג'וניור עשה מבצע דריבל מדהים ועבר מחצית מגרש עד הגעתו לשער, הוא צימק את התוצאה ל-3-2 לטובת סיטי. שתי הקבוצות בדקות שאחרי השערים הגיעו למצבים מסוכנים מאוד והמשחק להט.

בדקה ה-74 כבש ברנרדו סילבה שער יפה והעלה את סיטי ליתרון 4-2. שמונה דקות לאחר מכן נשרק פנדל לטובת ריאל מדריד מכיוון שהייתה נגיעת יד של שחקן של סיטי ברחבה. בנזמה ניגש לכדור וכבש את שערו השני במשחק.

המשחק נגמר בתוצאה 4-3 לטובת מנצ'סטר. המשחק היה המשחק הראשון מבין שניים. המשחק השני יתקיים הרביעי במאי במדריד ויתחיל מהתוצאה 4-3 לטובת סיטי, המנצחת במשחק השני תעלה לגמר ליגת האלופות היוקרתי ביותר.

הקרב בין שתי הקבוצות במשחק הראשון מפתח ציפיות גדולות מאוד כלפי המשחק השני.

7 views0 comments
bottom of page