top of page

זה היה המשחק המכריע, ואיזה משחק זה היה…

ביום רביעי ה 4.5.22 נפגשו למשחק הגומלין של חצי גמר ליגת האלופות שתי קבוצות העל, מנצ'סטר סיטי וריאל מדריד. המשחק שוחק בסנטיאגו בירנבאו ביתה של ריאל. זה הוא המשחק השני מתוך שניים, במשחק הראשון מנצ'סטר סיטי ניצחה 4-3 במשחק היסטורי. המשחק הזה התחיל בתוצאה של המשחק הקודם, מה שאומר שריאל מתחילה בפיגור שער אחד.

המשחק נפתח בשליטה של ריאל שכללה החמצה גדולה של בנזמה, אך מאז מנצ'סטר סיטי השתלטה על המשחק והייתה מסוכנת יותר. בשלב מסוים במחצית הראשונה ברנרדו סילבה היה קרוב לעלות את סיטי ליתרון כפול אבל שוער ריאל טיבו קורטואה היה במקומו. המחצית השנייה הייתה יבשה יחסית למשחק ליגת האלופות, כאשר מנצ'סטר מנסה להחזיק בכדור ולשמור על יתרונה מהמשחק הקודם. 0-0 בסוף המחצית.

המחצית השנייה נפתחה בסערה מבחינת מדריד, ויניסיוס ג’וניור החמיץ בענק 10 שניות מרגע השריקה לפתיחת המחצית. אבל הפתיחה לא שיקפה את מהלך המחצית סיטי המשיכה לשלוט והגיעה לכמה מצבים יפים אך לא משמעותיים. אבל בדקה ה-73 ריאד מחרז הצדיק את השליטה של סיטי בשער מרהיב שהיה קרוב לחיבורי השער של ריאל.



סיטי ניסו להכפיל את היתרון, אך ראו את רודריגו מריאל מדריד כובש בדקה ה-90 בדחיקה מקרוב בזכות בישול נהדר של בנזמה ומשווה את התוצאה. הברזילאי הצעיר עשה את הלא ייאמן, ודקה לאחר מכן כבש בנגיחה את המהפך של מדריד, והביא את שתי הקבוצות להארכה בתוצאה 5-5. חמש דקות בתוך ההארכה, רובן דיאש מסיטי הכשיל את בנזמה ברחבה מה שהביא לפנדל לזכות המארחים, אותו החלוץ הצרפתי תרגם לשער והפך את התוצאה ל-5:6 בסיכום שני המשחקים. הבלאנקוס שמרו על התוצאה עד לסיום, הדיחו את החבורה ממנצ'סטר ועלו לגמר ליגת האלופות.

המחצית השנייה הייתה היסטורית וריאל מדריד גילתה אופי של קבוצה גדולה בעלת ניסיון במעמדים הללו. ריאל תפגוש בגמר את ליברפול. אחרי שנאבקה על חייה בכל השלבים מהשמינית ריאל בגמר, ואם תנצח זה יהיה יותר מהיסטורי.





17 views0 comments
bottom of page