top of page

הפלייאוף מובטח



נבחרת ישראל נפגשה ביום שבת ה-24.9 באצטדיון בלומפילד עם נבחרת אלבניה במסגרת הבתים של ליגת האומות בכדורגל. ניצחון במשחק יבטיח לישראל מקום בפלייאוף ליורו 2024.


משחק נפתח בסחרור מטורף, ישראל רצה וניסתה לתקוף במתפרצות. המשחק נרגע ושתי הקבוצות נגעו בכדור והגיעו למצבים קרובים לשער. ישראל המשיכה לתקוף וסחטה מספר רב של קרנות, אך לא הגיעה למצב מסוכן באמת.


נבחרת אלבניה הצליחה להרגיע את הנבחרת כאשר הגיעה לכמה מתפרצות מסוכנות ומצבים מסוכנים משלה. נבחרת ישראל התעוררה כאשר דורון ליידנר עבר שני שחקנים וכמעט בישל לשון וויסמן במהלך מרהיב. מתקפה של נבחרת ישראל הובילה את ליאל עבדה למצב ראשון ממשי של הנבחרת מול השער, הכדור חלף ליד הקורה.


ישראל התקרבה, היא שלטה בחצי של אלבניה והגיעה לרחבה לעיתים קרובות. השליטה הגיעה בעיקר מהמגנים דורון ליידנר ואלי דסה שהיו במשחק פנטסטי. ישראל הגיעה למצבים ממשיים לגול אך לא הייתה מדוייקת.


המחצית הראשונה נגמרה ב- 0-0.


המחצית השנייה נפתחה בבלבול של האלבנים ואחרי שניות בודדות מהפתיחה, גדי קניקובסקי חטף כדור ובישל כדור נהדר לשון וויסמן ששם את הכדור ברשת (1-0 ישראל). ישראל המשיכה עם שליטה מדהימה וחגגה ליד הרחבה של האלבנים.


נטע לביא כמעט בישל לליאל עבדה והחגיגה ליד הרחבה נמשכה. אלבניה התייצבה והתחילה להגיע למצבים ליד רחבת הישראלים, חלק מהשחקנים של ישראל נראו עייפים ולא מרוכזים. מתפרצת מפתיעה של ישראל כמעט העניקה לישראל את השני, ישראל התעוררה.


שתי הקבוצות שלטו בכדור ואלבניה נראתה לחוצה וניסתה דברים יותר נועזים על המגרש. מאמן נבחרת ישראל עשה קצת חילופים כדי להפיח רוח חדשה בנבחרת.


המשחק נרגע בעזרת החילופים של הנבחרת ושתי הקבוצות שלטו במידה זהה בכדור, אבל המשחק נראה כמו זמן פציעות אחד גדול. אלבניה התקרבה לרחבה וישראל נראתה בפאניקה והעייפות ניכרה על השחקנים.


העייפות של נבחרת ישראל עלתה לה ביוקר ובדקה ה-87 אחרי הגבהה בקרן מירוט אוזוני כבש בוולה מדהים והשווה ל1-1.


ישראל התעוררה וכמעט הבקיעה במתפרצת יפה כאשר אלבניה מפקירה את ההגנה במטרה לנצח. אחרי עוד מתפרצת בדקה ה-93 תאי בריבו כבש את שער הניצחון והעלה את ישראל לפלייאוף היורו בשער מרהיב.


2-1 לישראל בסיכום.




2 views0 comments
bottom of page