top of page

האליפות השנייה מתעכבת

ביום שבת האחרון ה-7.5.22 נפגשו שתי קבוצות הצמרת של הליגה הישראלית בכדורגל מכבי חיפה והפועל באר שבע. ניצחון בשביל מכבי חיפה (הראשונה בליגה) מבטיח לה את האליפות, באר שבע (השנייה בטבלה) מגיעה במטרה לעצור את הירוקים ולשים סימן שאלה על האליפות שלהם.


המשחק נפתח בקצב מסחרר, ב-15 הדקות הראשונות באר שבע חטפה למכבי חיפה כדורים מסוכנים והגיעה לרחבה בתדירות גבוהה מאוד, אך איבדה או החטיאה את הכדור ולא הייתה מספיק מרוכזת.


המשחק נרגע ומכבי חיפה הצליחה לעצור את המתפרצות של באר שבע, אך המשחק התחמם מבחינת השחקנים. התחילה קטטה מילולית ופיזית על הדשא בין שחקן הפועל באר שבע הלדר לופז ושחקן מכבי חיפה עומר אצילי, נשלפו כמה צהובים מפני ששחקנים אחרים התחילו להתערב בקטטה.


באר שבע שלטה בכדור רוב הזמן מפני שמכבי חיפה פשוט איבדה אותו, אך לא הצליחה להגיע למצבים ליד השער. באר שבע שילמה על השאננות בתחילת המשחק בזמן שמכבי חיפה התעוררה והתחילה גל התקפות קטלני עם בעיטות חזקות וקרובות מאוד למסגרת השער של האדומים.

המשחק נרגע מעט והכדור עבר בין קבוצה לקבוצה ולא היו איומים לשער.


המחצית הראשונה שהייתה מלהיבה בתחילתה ופושרת בסופה ונחתמה בתוצאה 0-0.



המחצית השנייה נפתחה בסערה. מוחמד אבו פאני נכנס בשחקן הפועל באר שבע דור מיכה וקיבל צהוב שני שהרחיק אותו מהמשחק ומכבי חיפה נשארה ב-10 שחקנים. מכבי חיפה התחילה להשתולל על המגרש ולעשות עבירות טיפשיות, הם לא החזיקו בכדור ונראה שהמשחק הולך לכיוון צד אחד, הצד של האדומים.


המשחק הידרדר ברמתו,השחקנים נראו חמומי מוח והכדורגל ששוחק לא נראה כאילו מדובר במשחק אליפות, נשלפו לכיוון שחקני מכבי חיפה כמה וכמה כרטיסים צהובים והם נראו אבודים על הדשא.


באר שבע התחילה להשתלט שוב על המשחק, והגיעה להרבה מצבים ונראה היה כאילו הולכת לכבוש את שערה הראשון בקרוב מאוד. אכן זה קרה, אחרי הרבה איבודים ועבירות במחצית השנייה בדקה ה-80 רמזי ספורי הגביהה כדור בבעיטה חופשית לרחבה של מכבי חיפה ובנגיחה הלדר לופז מהפועל באר שבע הכניס את הכדור לשער.


המשחק נחתם בתוצאה 1-0 לטובת הפועל באר שבע.


מכבי חיפה צפוייה לקחת את האליפות בסוף העונה, אך המשחק הזה עיכב אותה והוריד את הפער בינה לבין באר שבע ל-6 נקודות בלבד.


0 views0 comments
bottom of page