top of page

האליפות השנייה הולכת ומתקרבת



בתאריך ה-2.5.22 התראו שתי הקבוצות מכבי חיפה והפועל תל אביב. המשחק היה במסגרת הפלייאוף העליון של ליגת העל בכדורגל. בשביל מכבי חיפה ניצחון במשחק זה ייקרב אותה מאוד לאליפות ובשביל הפועל תל אביב ניצחון במשחק זה יכול לקדם אותה לתפיסת מקום לשנה הבאה באירופה.


המשחק נפתח בשליטה מוחלטת בכדור של מכבי חיפה מפני שהפועל תל אביב הסתגרה בחצי שלה ורק ניסתה להגן על השער. מכבי חיפה לא הגיעה למצבים משמעותיים במשך 25 דקות המשחק ההתחלתיות. בדקה ה-26 כבש עומר אצילי את שערם הראשון של הירוקים מבישול נהדר של צ'ירון שרי, זהו שערו הראשון של אצילי מזה שמונה משחקים.


מכבי חיפה המשיכה להיות התקפית ושולטת אך אחרי השער, הפועל תל אביב הגיעה לכמה מצבים יפים אך לא משמעותיים. המחצית השנייה נחתמת בבעיטה יפה של שחקן הפועל תל אביב שלומי אזולאי, שכמעט כבש והשווה את התוצאה למרות השליטה המדהימה של הירוקים.


בפתיחת המחצית השנייה מכבי חיפה בדקות הראשונות נראתה רדומה, הפועל תל אביב שלטה בכדור,הגבירה את קצב המשחק אך לא הגיעה למצבים טובים לשער. אחרי כמה דקות של שליטה הפועל תל אביב התחילה להגיע למצבים לכבישת שער, אך פספסה מקרוב. השליטה של הפועל נבעה מעצירות בהגנה ושליחת כדורים מהירים להתקפה.



ברק בכר מאמן מכבי חיפה ראה את הנעשה על המגרש והכניס שני חילופים התקפיים בשביל לנסות ולכבוש את השער השני. למרות החילופים הפועל תל אביב המשיכה לשלוט במחצית השנייה והיה נראה כאילו הולכת לכבוש את שער השוויון.


אבל בדקה ה-84 בהפתעה גמורה וכנגד מהלך המשחק, איבוד כדור רשלני של שחקן הפועל תל אביב ליד הרחבה שלהם, ודולב חזיזה ממכבי חיפה כבש והכפיל את היתרון.


המשחק נחתם בתוצאה 2-0 לטובת מכבי חיפה. אם מכבי חיפה תנצח ביום שבת את הפועל באר שבע גם תוכתר לאלופה בפעם השנייה ברציפות.


19 views0 comments
bottom of page