top of page

סקירה | Scott Pilgrim vs The World: The Game


כתב: אופק ביגר


הסיפור של סקוט פילגרם כבר מאוד מוכר לאחר סרט וסדרת ספרי קומיקס, אבל למי שבכל זאת לא מכיר, סקוט פילגרם, בחור עצלן בן 23, מאוהב ברמונה. הבעיה? לרמונה יש ליגה של אקסים מרושעים שסקוט צריך להביס כדי ששניהם יוכלו להיות ביחד, ומה הפתרון? הרבה הרבה מכות.

המשחק Scott Pilgrim vs The World הוא משחק מכות מז'אנר .Beat ’em Up בסגנון אנימציה 16bit דו ממדי.

אתם בוחרים דמות אחת מתוך ארבעת הדמויות המרכזיות בסיפור: סקוט, רמונה, סטפן וקים. נלחמים באויבים שונים בשלבים שונים ועולים שלב שלב עד שאתם מגיעים לבוס, שבמקרה של סקוט, זה אחד האקסים.

לכל דמות יכולות בסיסיות יחסית זהות אך לכל אחד מהלכים מיוחדים שונים ולכן לשחק בכל דמות מרגיש אחרת. (גם לכל דמות סוף שונה אז מומלץ לנסות את כולן)

אז לגביי המשחק עצמו...

המשחק נהדר! המשחקיות הכללית רצה חלק ומהנה, כל שלב מאוד שונה מהאחר והשלבים מלאים במגוון רחב של נשקים וחפצים להשתמש נגד האויב. המוזיקה נהדרת וקליטה בסגנון רטרו של משחקים מפעם, ואפשר להנות מהמשחק במשך שעות רצופות של משחק, גם אם אתה משחק לבד - כן, אפשר לשחק עם חברים, אם זה online או על אותו המסך, עד 3 חברים יכולים להצטרף אליכם לקרבות ולהנאה ואפילו מומלץ לשחק עם חברים, כי ישנם שלבים שיכולים להיות מעט מאתגרים אפילו לקבוצה שלמה, חשוב לאמר, המשחק מאתגר, והוא יכול להיות לעיתים קצת חרשני ועם הרבה חזרתיות. אם זה לחזור על אותו השלב כמה פעמים כדי לשפר דמות או אם זה להיתקע בשלב מסוים. אך לדעתי זה דבר חיובי, יש אתגר ופעם ב- נתקעים על שלבים או אויבים מסוימים, מה שמוסיף אנרגיה ורצון להשתפר ולהמשיך לשחק.

את המשחק ניתן לשחק על רוב הקונסולות העדכניות, בניהן הנינטנדו סוויץ, פלייסטיישן 4, אקס בוקס וואן וגם האקס בוקס series x/s, וכמובן במחשב.



אז לסיכום, המשחק שיצא במקור לפני מעל עשור וקיבל "חידוש" בשנת 2021 בהחלט שווה ניסיון, המשחק עושה את המטרה שלשמה הוא נוצר – חוויה מהנה וכיפית. המוזיקה מותאמת תקופה ומגניבה, הart style צבעוני ומצליח להיות חדשני ובו זמנית מחזיר לאופנה את הסגנון המפוקסל, השלבים מצליחים לאתגר ותוך כדי לגרום לך להמשיך לשחק, וכמובן הכי חשוב, הוא פשוט כיף. אי אפשר שלא להמליץ על המשחק, אם זה לשחקנים קז'ואליים שגדלו ואהבו את סקוט וסיפורו או גם למעריצים גדולים של משחקי הרטרו ולסטייל המיוחד של המשחק. במיוחד קיום במחיר של איזור ה 15$ והנחות חוזרות כל תקופה.

דבר אחד שחשוב למתלבטים לגביי המשחק - מי שאינו מכיר את הסרט או את סדרת הקומיקס, לא ממש יבין מה הסיפור של המשחק או מי הן הדמויות, אז גם בהחלט מומלץ לנסות לצפות או לקרוא גם אותם.

דירוג סופי: 10\8

5 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page