top of page

סדרי עדיפויות בחיים

סדרי עדיפויות הוא דבר מאוד חשוב בחיים, אם נדע לסדר את הדברים שלנו במהלך השבוע ונעשה חשבון פשוט של מה יותר חשוב ומה פחות, נהיה בעלי הספק טוב, מרוצים ומאושרים.

כשהיינו קטנים ורצינו רק לשחק אז לימדו אותנו להתאפק ולסיים קודם את שיעורי הבית. כשהיינו קטנים ורצינו ממתקים, לא הבנו את השלכות המתוק לשיניים אז לימדו אותנו לסיים ארוחה בריאה ורק אח"כ ליהנות מהמתוק. לימדו אותנו להשקיע בלימודים כדי להצליח בעבודה ובחיים ועוד ועוד...

ראשית כל, כשאנו קמים בבוקר ובוחרים איך יראה היום, נרצה להכניס בין המשימות הפחחות רצויות שלנו את המשימות שאנו אוהבים, שיעשו לנו טוב על הנשמה ויאירו לנו את היום.

אז נכון, כולנו בני אדם ואנחנו חייבים לקום בבוקר להכין סנדוויצ'ים, ללכת לעבודה, לענות באמצע היום לטלפונים, להגיע בערב הביתה ולסגור את היום, ומבלי לשים לב לא הספקנו ללכת לחדר כושר, להפגש עם חברים להעביר חוויות וכו'.



לא כל יום זה חגיגה ולא כל יום אפשר לעשות מה שרוצים, אך אין מה לעשות יש דברים חשובים יותר אשר נמצאים בראש סדר העדיפויות. אבל אין סיבה לוותר על השאר לגמרי.

מה נוכל לעשות? נבחר ימים קבועים בהם נפגש עם חברים או נלך לחדר כושר, נבחר את הזמנים של דברים אלו שאנו אוהבים לעשות ולא נוותר עליהם ונעשה התאמות, כי החיים דינמיים.

צריך לזכור, לעולם לא לוותר על עצמנו. תקדישו זמן לדברים החשובים, אשר יפתחו אתכם ויגרמו לכם להיות במקום טוב יותר מאיפה שאתם נמצאים כיום.

עם סדר עדיפויות נכון בו הדברים נעשים במיתון ולא בהגזמה נשאיר טעם של עוד ונוכל לשלב את הדברים הטובים שאנו אוהבים לעשות וגם את אלו שפחות, כי אין מה לעשות - אלו החיים.

0 views0 comments
bottom of page