top of page

נטפליקס תתחיל לפעול נגד שיתוף סיסמאות

בימים האחרונים, הודיעה חברת הסטרימינג(שידור) נטפליקס כי היא תתחיל לפעול נגד משתמשים המשתפים את סיסמאותיהם עם אנשים אחרים שלא משלמים על השירות. הבעיה ידועה לנטפליקס כבר הרבה זמן, אבל עד היום היא העלימה עין ולא פעלה נגדה.


מסקר חדש שערכה חברת Leichtman Research Group, עלה כי שליש ממנויי נטפליקס בארה"ב משתפים את הסיסמאות שלהם עם אנשים אחרים.

הסקר הזה כלל כ4400 משתמשים, מהם 64% אמרו שהם משתמשים בחשבון הנטפליקס רק עם בני הבית, 33% ענו שהם משתפים את סיסמתם עם אחרים בדרך כזאת או אחרת, ו3% ענו כי כלולים בחבילה שלהם מנויים נוספים. כמו כן, עלה גם כי צעירים בגילאי 18-34 משתמשים בפרטי ההתחברות של אנשים אחרים יותר ממבוגרים.



לאור תוצאות הסקר בין היתר, נטפליקס החלה לבחון דרך לטיפול בבעיית שיתוף הסיסמאות באיזורי צ'ילה, קוסטה ריקה ופרו. בפתרון זה, כאשר המערכת תזהה שמשתמש התחבר עם פרטים שאינם שלו, נטפליקס יציעו לו להצטרף למנוי בחשבון זה בתשלום חודשים, כך שיוכל לשמור את היסטוריית הצפייה שלו.


שינוי הגישה הזאת מגיע גם בשל התחרות הגוברת בשוק הסטרימינג. הפיכת משתמשים שחולקים סיסמה למשתמשים משלמים תעזור לנטפליקס להגדיל הכנסות וגם להציג תמונה יפה יותר של גדילה במספר המשתמשים, שכבר לא מתרחשת בקצב בו קרתה בעבר. החברה הסבירה גם כי העליה בדפוס השיתוף בסיסמאות משפיעה על היכולת שלה להשקיע בתכנים חדשים עבור משתמשיה, כך שמאמציה הם גם בעבור המשתמשים המשלמים.

25 views0 comments

Recent Posts

See All
bottom of page