top of page

גמר הסופרקופה הספרדי

השבוע נערך משחק במסגרת גמר הסופרקופה הספרדי בין ברצלונה לאתלטיק בילבאו.

המשחק נפתח בצורה רעה עבור ברצלונה שלא הצליחו לסכן את השער של בילבאו לעומת זאת ה"בסקים" הגיעו לכמה מצבים טובים ושלטו יותר במשחק, למרות הכל דווקא ברצלונה עלתה ליתרון בדקה ה41 כאשר מסירת רוחב של המגן השמאלי ג׳ורדי אלבה הגיע לאנטואן גריזמן שכבש והעלה את קבוצתו ליתרון.

בילבאו לא הרימה ידיים והשיגו שער שוויון דקה אחרי: איניאקי וויליאמס מסר לרחבה, אוסקר דה מרקוס הקדים את ג'ורדי אלבה והשווה את התוצאה.

במחצית השניה בילבאו חזרו לשלוט, הגיעו למספר מצבים מסוכנים ואפילו כבשו שער שנפסל בטענה לנבדל אך למרות כל המאמצים של אתלטיק דווקא ברצלונה עלו פעם נוספת ליתרון, בדיוק כמו בגול הראשון, ג׳ורדי אלבה מסר לגריזמן והחלוץ הצרפתי כבש צמד. כשכבר היה נראה שברצלונה עומדת לנצח הגיע המחליף אסייר ויאליבה שכבש בדקה ה89 ושלח את המשחק להארכה.

כבר בתחילת ההארכה בילבאו הדהימו את ברצלונה והבקיעו את השלישי: אינקאי וויליאמס שחרר כדור אדיר לחיבורי השער ואשאיר את טר שטגן חסר אונים.



בדקה ה121 התרחש אירוע ביזארי בו הקפטן של ברצלונה ליאונל מסי הורחק בפעם הראשונה במדי הקבוצה לאחר שנתן מכה לשחקנה של בילבאו במהלך התקפה של ברצלונה.

לבסוף נשמעה שריקת הסיום ואתלטיק בילבאו זכתה בתואר בפעם הראשונה מאז 2015 ואילו ברצלונה רשמו עוד משחק מאכזב באחת העונות החלשות ביותר של המועדון.

0 views0 comments
bottom of page