top of page

בפעם השלושים ואחת

ביום שבת האחרון, זכתה ברצלונה בגביע הספרדי בפעם ה – 31 בתולדותיה וזאת בזכות 4 שערים ב – 12 דקות.

ליאו מסי וחבריו הגיעו את הגמר מול אתלטיק בילבאו לאחר דרך ארוכה ומסעירה לאורך שלבי הגביע. נזכר במהפכים הגדולים על גרנאדה (5:3 לאחר 0:2 בדקה ה- 88 לטובת גרנאדה) ועל סביליה (3:2 לאחר שניצחו 3:0 בגומלין שהגיע לאחר ההפסד במפגש הראשון – 0:2). נוסיף לזה שמשחקם האחרון לפני הגמר היה מול ריאל מדריד שנגמר בתוצאה 1:2 לריאל. למרות זאת, ברצלונה הגיעה עם רוח חיובית והלהיבה את מיליוני אוהדיה.



המשחק החל בשליטה מוחלטת של ברצלונה שלא הניבה פירות עד לדקה ה – 60 ובה אנטואן גריזמן כבש את השער הראשון לזכותה של ברצלונה. משם זה כבר המשיך לעבר ניצחון מוחץ של ברצלונה, 4:0 בזכות שער של הקשר פרנקי דה-יונג וצמד של ליאו מסי.



ברצלונה תמשיך בניסיון לזכות בליגה הספרדית כאשר הקרב על התואר מעניין מתמיד. אתלטיקו מדריד מובילה את הטבלה עם 70 נקודות, אחריה ניצבת ריאל מדריד עם 67 נקודות ואחריהן עומדת ברצלונה, אמנם עם 65 נקודות בלבד אך עם משחק חסר. כך שהיא יכולה לעבור את ריאל מדריד ולהקטין את הפער מאתלטיקו ל-2 נקודות בלבד.

נותרו עוד שבעה מחזורים עד לסיום העונה ועוד את המשחק החסר של ברצלונה מול חטאפה. מה שבטוח, הליגה הספרדית תהיה מעניינת עד למחזור האחרון!


6 views0 comments
bottom of page